Nem te hoztad létre a céged Google-profilját? Így veheted át az irányítást
Sokan csak akkor szembesülnek vele, hogy vállalkozásuk már szerepel a Google Térképen, amikor egy ügyfél véleményt ír, vagy egy hibás … Olvass tovább
Sokan csak akkor szembesülnek vele, hogy vállalkozásuk már szerepel a Google Térképen, amikor egy ügyfél véleményt ír, vagy egy hibás … Olvass tovább
1. Tartsd naprakészen és töltsd ki teljesen a Cégprofilodat A Google algoritmusai szeretik a teljes és pontos információt. Győződj meg … Olvass tovább
Ha van egy vállalkozásod, és azt szeretnéd, hogy az emberek könnyebben megtaláljanak a Google-ben vagy a Térképen, akkor a Google … Olvass tovább
A Google Cégprofilban közzétett fotók fontos szerepet játszanak abban, hogy pozitív benyomást kelts a potenciális ügyfelekben, és javítsd a vállalkozásod … Olvass tovább
A helyi vállalkozások számára a láthatóság kulcsfontosságú. Ha az emberek nem tudnak róla, hogy a közelben vagy, akkor nehéz lesz … Olvass tovább
A megfelelő elsődleges üzleti kategória kiválasztása a Google Cégprofilhoz rendkívül fontos a keresési eredményekben való megjelenés szempontjából. Ha rossz kategóriát … Olvass tovább
A Google Cégprofil egy ingyenes szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy a vállalkozásodat megjelenítsd a Google Keresésben és a Google Térképen. … Olvass tovább
Ha szeretnéd (és miért ne szeretnéd), hogy vállalkozásod jól látható legyen a Google keresések során, kövesd az alábbi lépéseket! Az … Olvass tovább
Az online jelenlét és az ügyfélvélemények ma már kulcsfontosságúak a vállalkozások számára. A Google Cégprofil lehetőséget ad arra, hogy ügyfeleid … Olvass tovább
Az okostelefonok és táblagépek rohamos elterjedése radikálisan megváltoztatta a felhasználói viselkedést az interneten. A mobilkészülékek használata meghaladta az asztali számítógépekét, … Olvass tovább