A megfelelő elsődleges üzleti kategória kiválasztása a Google Cégprofilhoz rendkívül fontos a keresési eredményekben való megjelenés szempontjából. Ha rossz kategóriát választasz, valószínűleg nem fogsz a megfelelő kulcsszavakra rangsorolni, így üzleti lehetőségekről maradhatsz le. Több mint 4000 kategória közül választhatsz. Ez megnehezítheti a tökéletes kategória megtalálását, különösen bizonyos vállalkozások számára. Minél pontosabb a kategóriaválasztás, annál jobb. Például, ha válási ügyekre szakosodott ügyvéd vagy, jobb, ha a „válási ügyvéd” kategóriát választod, mint egyszerűen az „ügyvéd” kategóriát.
A legjobb kategória megtalálásához próbáld ki ezt az egyszerű módszert: keresd fel a Google Térképet, és keress rá az általad kínált fő szolgáltatásra vagy termékre. Nézd meg a néhány elöl megjelenő vállalkozásprofil által használt elsődleges kategóriát, mert valószínűleg ezek a legmegfelelőbbek a te vállalkozásod számára.
Ha még nincs Google Cégprofilod, akkor nézd meg hogyan kell létrehozni: Google vállalkozásprofil létrehozása
Pro tipp:
Szezonálisan módosíthatod az elsődleges kategóriát, ha az adott időszakban más jellegű szolgáltatás vagy termék a fő profilod.