A Google Cégprofilban közzétett fotók fontos szerepet játszanak abban, hogy pozitív benyomást kelts a potenciális ügyfelekben, és javítsd a vállalkozásod láthatóságát. Íme néhány javaslat arra, hogy milyen típusú fotókat érdemes feltölteni:
A Google Cégprofilban közzétett fotók fontos szerepet játszanak abban, hogy pozitív benyomást kelts a potenciális ügyfelekben, és javítsd a vállalkozásod láthatóságát. Íme néhány javaslat arra, hogy milyen típusú fotókat érdemes feltölteni:
1. Üzlet külső és belső fotói
- Külső fotók: Mutasd be az üzlet vagy szalon bejáratát, hogy az ügyfelek könnyen megtalálják a helyet. Tölts fel fotókat különböző szögekből, akár nappali, akár esti fényben.
- Belső fotók: Készíts képeket az üzlet belsejéről, hogy az érdeklődők láthassák a környezetet, ahol dolgozol. Egy tiszta, rendezett tér barátságos benyomást kelt.
2. Termékek és szolgáltatások
- Fotózd le a legnépszerűbb termékeidet vagy szolgáltatásaidat, hogy az ügyfelek előre láthassák, mire számíthatnak. Ha kozmetikai szalonod van, tölts fel képeket például szempilla építésről vagy arckezelésekről.
3. Csapat fotók
- Mutasd be a csapatodat vagy magadat, ha egyéni vállalkozó vagy. Az arcokhoz köthető vállalkozások nagyobb bizalmat ébresztenek. Ha van egy profi csapatod, egy-egy fotó bemutathatja, hogy kik várják az ügyfeleket.
4. Életképek munka közben
- Fotók a munka folyamatáról. Ezek a képek megmutatják, hogyan dolgozol, milyen minőségben, és elősegítik az ügyfelek bizalmát. Például egy fodrászat vagy kozmetika esetében egy fotó egy épp zajló kezelésről vagy hajvágásról sokat elárulhat.
5. Különleges események vagy akciók
- Ha rendezvényt tartasz, új szolgáltatást vezetsz be, vagy akciót hirdetsz, érdemes ezt vizuálisan is megmutatni. Egy szezonális dekorációról készült fotó, vagy egy új termék bevezetéséről szóló kép is hasznos lehet.
6. Elégedett ügyfelek fotói (engedéllyel)
- Ha az ügyfeleid beleegyeznek, tegyél közzé fotókat az elkészült munkákról vagy egy mosolygós ügyfélről. Az ilyen fotók növelik a hitelességedet és bizalmat építenek.
7. Professzionális minőségű képek
- Fontos, hogy a fotók jó minőségűek legyenek, tiszták és jól megvilágítottak. Az életlen, sötét vagy rossz minőségű képek rossz benyomást kelthetnek. Ha lehetőséged van rá, akár egy profi fotóst is megkérhetsz a képek elkészítésére.
Ezek a fotók segítenek abban, hogy a Google Cégprofilod vizuálisan vonzó és informatív legyen, és elősegítsék a helyi ügyfelek elérését.
A kép forrása: Image by Racool_studio on Freepik